Ako funguje Plug-in hybrid
Výhody 100 % elektrického režimu Plug-in hybrid
5 "núl", nadšenie za volantom a pôžitok z jazdy
AKO FUNGUJÚ PLUG-IN HYBRIDNÉ VOZIDLÁ?
PLATFORMA EMP2
PLUG-IN HYBRIDNÝ MOTOR
Kombinácia elektromotora a benzínového motora
OPTIMÁLNE A NEPOSTREHNUTEĽNÉ PRECHODY
Na prepínanie medzi elektrickým a benzínovým motorom je menič krútiaceho momentu benzínových verzií nahradený dvojspojkovou prevodovkou, ktorá poskytuje o 60 Nm vyšší krútiaci moment a lepšiu odozvu pri riadení.
ELEKTRIFIKOVANÁ ZADNÁ NÁPRAVA
Vo verzii PLUG-IN HYBRID4 je viacprvková zadná náprava vybavená elektromotorom s výkonom 110 k / 83 kW, ktorý zabezpečuje pohon všetkých štyroch kolies bez vplyvu na priestor pre cestujúcich.
BENZÍNOVÝ MOTOR
Motor 1.6 PureTech bol upravený a má špecifickú chladiacu prednú časť. V kombinácii s režimom PLUG-IN HYBRID dosahuje výkon 180 koní a pri režime PLUG-IN HYBRID4 až 200 koní.
NOVÁ ELEKTRIFIKOVANÁ AUTOMATICKÁ PREVODOVKA
Motor PureTech je kombinovaný s novou 8-stupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8. V spojení s prevodovkou zabezpečuje elektromotor na prednej náprave výkon 110 k / 81 kW.
BATÉRIA V PLUG-IN HYBRIDNOM VOZIDLE
LÍTIUM-IÓNOVÁ BATÉRIA
Lítium-iónová batéria (300 V) je vo verziách PLUG-IN HYBRID a PLUG-IN HYBRID4Pohon všetkých kolies umiestnená pod zadnými sedadlami. Batéria má kapacitu 11,8 kWhPre 508 a 508 SW plug-in hybrid a 13,2 kWh Pre model 3008 plug-in hybrid.
Záruka na batériu je 8 rokov alebo 160 000 kmZákazníci so servisnou zmluvou môžu mať po každej pravidelnej údržbe vozidla k dispozícii certifikát potvrdzujúci úroveň výkonu nabíjania batérie. Pri ďalšom predaji vozidla bude tento certifikát pre nového majiteľa zárukou výkonu batérie.
Aby ste čo najviac optimalizovali spotrebu CO2, mali by ste pri každodenných jazdách po meste jazdiť v 100 % elektrickom režime. V elektrickom režime môžete jazdiť rýchlosťou až 135 km/h, pri vyšších rýchlostiach sa automaticky prepne na benzínový motor.
Nabíjajte vaše vozidlo každý deň, aby ste si mohli užívať 100 % elektrický režim naplno!
BOHATÉ JAZDNÉ VLASTNOSTI
Pre každodenné potešenie a nové zážitky
NOVÁ BRZDOVÁ FUNKCIA
Vodič môže aktivovať novú funkciu brzdeniarekuperácia , ktorá umožňuje spomalenie vozidla bez stlačenia brzdového pedála. Umožňuje tiež dobíjanie batérie, napríklad pri jazde z kopca.
Počas jazdy sa režim brzdenia aktivuje stlačením ovládača automatickej prevodovky Shift a Park smerom dozadu.režim Brake
4 JAZDNÉ REŽIMY
- Elektrický: predvolený režim, využívajte všetky výhody elektrického vozidla.
- Plug-in Hybrid: umožňuje elektrickú jazdu, jazdu na spaľovací motor v závislosti od štýlu jazdy a typu cesty.
- Šport: užite si maximálny výkon a krútiaci moment motora vďaka kombinácii dvoch energií.
- Komfort: umožňuje kombinovať plug-in hybridný režim s komfortom riadeného odpruženia, aby sa zaručila lepšia priľnavosť k vozovke pri zachovaní optimálneho komfortu.
NOVÁ FUNKCIA e-SAVE
S funkciou e-SAVE si vodič môže "odložiť" rezervu elektrickej energiezachovať dojazd pre potrebné účely , ktorú môže použiť v prípade potreby. Táto funkcia sa môže použiť napríklad na udržiavanie rezervy elektrickej energie v očakávaní obmedzenej premávky.
Vodič si jednoducho zvolí režim Zero Emission, ktorý je prístupný z ponuky e-SAVE na dotykovom displeji, a jazdí na 100 % elektrický pohon.
PEUGEOT i-COCKPIT®
PEUGEOT i-Cockpit® poskytuje informácie o jazde v zornom poli vodiča. Možno ho plne konfigurovať a prispôsobiť vašim účelom.
Na pravej strane digitálneho displeja sa nachádza ukazovateľ výkonu, ktorý pozostáva z 3 zón:
- ECO pre energeticky úspornú jazdu
- POWER pre dynamickejšiu jazdu
- CHARGE pre fázu rekuperovania energie
Na oboch stranách prístrojovej dosky sú umiestnené dva praktické ukazovatele: jeden na palivo, druhý na elektrinu. Pod týmito ukazovateľmi je uvedený dostupný dojazd v km.
e-EAT8 PREVODOVKA
Motor PureTech je kombinovaný s novou 8-stupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8. V spojení s prevodovkou vyvíja elektromotor na prednej náprave výkon 100 k / 80 kW.