Dvojkolesové vozidlá
HISTÓRIA DVOJKOLESOVÝCH VOZIDIEL ZNAČKY PEUGEOT
S toľkými vášňami a inováciami získali bicykle a motocykle PEUGEOT celosvetové uznanie v konkurencii a u širokej verejnosti. PEUGEOT je jedným z mála výrobcov, ktorí sú tak dobre zastúpení a konzistentní na 2, 3, 4 kolesách.
1886
UVEDENIE SÉRIOVO VYRÁBANÝCH BICYKLOV A TROJKOLIEK
S Armandom Peugeotom pri kormidle a po testoch na Grand Bi spoločnosť PEUGEOT uviedla na trh svoje prvé sériovo vyrábané bicykle a trojkolky poháňané reťazou vo svojom závode Beaulieu.
1901
Predstavenie prvej motorky PEUGEOT s výkonom 1,5 hp
Po uvedení motorizovanej trojkolky v roku 1898 predstavil PEUGEOT svoju prvú motorku s objemom 198 cm3 a výkonom 1,5 hp.
1934
UVEDENIE MOTOCYKLOV 500, 350 A 175 CM3 A MOPEDOV S OBJEMOM 100 CM3
V rokoch 1901 až 1939 Peugeot predstavil 61 modelov od 100 do 745 cm3.
V roku 1934 jeho P515 (495 cm3) prekonal neuveriteľných deväť svetových rekordov, vrátane pretekov na 3 000 km, kde dosiahol priemer 118 km/h.
1952
VÍŤAZSTVO NA MOTOCYKLOVÝCH PRETEKOCH
BOL D'OR A LE MANS P176
PEUGEOT ponúka rad mopedov a motocyklov s objemom 100 až 250 cm3.
1955
UVEDENIE SKÚTRA S55
PEUGEOT spustil výrobu svojich skútrov S55 a S57 s dizajnom, ktorý pripomínal ich 4-kolesovú sestru 203.
1974
REKORDNÝ PREDAJ SO SÉRIOU P103 A P104
Rekordný predaj nastal so sériami P103 a P104 na trhu s mopedmi (obmedzený na 50 cm3), kde bol PEUGEOT v popredí od roku 1949.
1982
UVEDENIE SÉRIE SC A SX
Skútre boli späť v móde a výsledkom bolo, že PEUGEOT uviedol na trh svoju sériu SC a SX, prvé skútre navrhnuté s plastovou karosériou.
1983
PY10 – PRVÝ karbónovo-kompozitný BICYKEL
PY10 FC spôsobil revolúciu v pretekárskych bicykloch s karbónovo-kompozitným rámom. Získal si skvelú reputáciu od profesionálov aj amatérov.
1984
VTT1 – PRVÝ BICYKEL KOMERCIALIZOVANÝ VO FRANCÚZSKU
V očakávaní želaní svojich zákazníkov spoločnosť PEUGEOT Cycles uviedla na trh prvý komercializovaný terénny bicykel vo Francúzsku.
1992
PARTNERSTVO SO SPOLOČNOSŤOU CYCLEUROPE
Cycleurope sa stal zodpovedným za výrobu aj marketing a nakoniec sa stal vlastníkom celého výrobného procesu.
2006
UVEDENIE SATELISU, PRVÉHO VEĽKÉHO SKÚTRA PEUGEOT S OBJEMOM 125 CM3
V nadväznosti na úspech Elystaru, prvého skútra PEUGEOT vybaveného sériou ABS s objemom 125 cm3, značka uviedla na trh svoje skútre Satelis a Geopolis GT, inšpirované automobilovým svetom.
2009
A2B BICYKEL
Prvý elektricky asistovaný pedálový bicykel (EAPC) spoločnosti PEUGEOT je predstavený ako súčasť zastrešujúcej vízie mobility.
2015
MAHINDRA SA PRIPÁJA DO TÍMU
SPOLOČNOSŤ PSA predala 51% skútrov PEUGEOT indickému výrobcovi Mahindra, pričom si ponechala 49% podiel a použitie imidžu značky. Táto spolupráca podporila väčšie medzinárodné vzťahy a vydláždila cestu novým produktom.
2016
DJANGO ADVENTURE, O 60 ROKOV NESKÔR!
Ako prikývnutie na históriu sa dvom dobrodruhom podarilo dokončiť cestu z Paríža do Hočiminovho mesta na skútroch Django na počesť Sergea Gracia a Michela Vaslina, ktorí sa vydali na opačnú cestu v roku 1956 na PEUGEOT S57.
2017
e-KICK A eF01: INOVATÍVNE RIEŠENIA MOBILITY
Vo svete, kde je prístup do hlavných centier miest čoraz obmedzenejší, sa v roku 2017 spoločnosť PEUGEOT stala prvou značkou automobilov, ktorá uviedla na trh nové riešenia mobility vo viacerých režimoch. Elektricky asistovaný skúter e-Kick a elektricky asistovaný skladací bicykel eF01 doplnili najnovšie modely automobilov a umožnili väčšiu slobodu v mestskom cestovaní.